Представлена чергова колекція золотих кілець і прикрас «My Dior» модного Дому Dior. На думку експертів в області ювелірних виробів, дана колекція є однією з найбільш вдалих, а її краса порівнянна хіба що з коштовностями царя Соломона.

Каннаж – являє собою малюнок переплетених стебел очерету – основа колекції «My Dior», яка складається із золотих кілець, а також браслетів. Ці витончені роботи майстрів, на думку креативного директора Dior Joaillerie» Віктуар де Кастелано, покликані нагадувати їх власницям про те, що коштовності є особистими і персоналізованими предметами.

У колекції закладено іще один прихований зміст – це гра слів у назві колекції, яка перегукується з ароматом парфумів Miss Dior. Таким чином, існуюча зв’язок між абсолютно різними лініями виробів модного Будинку, повинна ще більше залучити цінителів краси і розкоші, що, по суті, і сталося.

Модель Ракель Циммерман стала обличчям кампанії, рекламує колекцію «My Dior». Незадовго до офіційного представлення колекції широкій публіці, режисер Стівен Мейзель опублікував в Інтернеті короткометражний фільм, присвячений золотим прикрасам модного Дому «Dior».