Багатьом підприємцям з допомогою організації прослуховування телефонних розмов можна значно збільшити загальну успішність бізнесу. Для того, щоб зробити контроль над переговорами допомогою телефону існує таке дітище сучасних технологій, як система запису телефонних розмов. Використовуючи дану систему, ви можете прослуховувати відразу два типи телефонних ліній – як аналогові, так і цифрові лінії. В який момент починається запис переговорів? Щодо цього питання можна не турбується – розмова записується з моменту взяття трубки, що дозволяє виключити появу тиші в записі, але в теж час ніяк не впливає на працездатність прослуховується лінії. Також, подібні системи дозволяють додатково контролювати початок і тривалість дзвінка, набраний номер, так як він фіксує дані параметри. Записуючи всю інформацію з телефонних переговорів на телефон, ви можете контролювати відразу кілька ліній.

Таким чином, за допомогою встановлення подібної системи ви отримаєте безліч перевагою. Якщо ви не впевнені у ваших співробітників, а саме в тому, що вони максимально ефективно виконують свою роботу. Якщо ви сумніваєтеся, що ваші працівники як можна ввічливо та уважно звертаються з клієнтами по телефону, то розвіяти або підтвердити ваші сумніви вам допоможе система запису телефонних розмов. Знаючи про встановлення даної системи, ваші працівники будуть намагатися не допускати перерахованих вище помилок і спілкуватися з клієнтами як можна вежливей, якщо ж вони не знають про це, то ви без проблем виявити нечесних співробітників.

В деяких випадках, після закінчень важливого телефонної розмови проходить досить тривалий час , а ви не можете згадати все обговорені подробиці й уточнення або ж між вами і співрозмовників виник спір з цього приводу – система контролю телефонної лінії допоможе вам вирішити всі проблеми пов’язані з цим.

Також існують ситуації, в яких ви, як керівник, підозрюєте ваших працівників у розголошенні конфіденційної інформації вашим безпосереднім або потенційним клієнтам, то вам потрібно перевірити всі можливі шляхи передачі таких даних – перевірити офіс на наявність помилок і прослухати всі телефонні переговори підозрюваних співробітників. А саме в цьому вам допоможе багатоканальна, прослушивающая телефон, система.