Вірусна реклама тільки на слух така загрозлива, а насправді дуже навіть цікава, яку можуть годинами розглядати «всеїдні» поглиначі ночей реклами. Як зазначили в Американській асоціації реклами, даний вид популяризації товарів і послуг по своїй ефективності обігнав рекламу, транслирующуюся по телебаченню, яка із-за своєї нав’язливості втрачає глядацьку аудиторію.

Експерти оцінили швидкість поширення рекламної інформації, і вона виявилася приголомшливою. Так один з роликів, які рекламують пиво, буквально за тиждень подивилося близько мільйона чоловік, при цьому практично всі з них зайшли на офіційний сайт компанії-виробника пінного напою, розширюючи, таким чином, його популярність. На думку експертів з ще більшим відходом людей у віртуальний простір, якість і ефективність подібних проектів зросте в рази, що забезпечить найбільш успішним проектам нечувані прибутки, а, відповідно. Нові можливості для розвитку.

Однак у рекламних і креативних компаніях мають великий недолік в людях, оригінально мислячих, тому якщо ви є таким, то цілком можете запропонувати їм співпрацю і непогано на цьому заробити.