Все більше і більше телевізійних проектів переміщується в Інтернет завдяки зручності мовлення, більшому охопленню аудиторії і т. д. Традиційні ЗМІ поступово відступають, поступаючись місцем новим можливостям мовлення, тобто їх майбутнє досить похмуро.

Гіганти-корпорації, що мають чималий вплив на ринку телекомунікацій і технологій вносять свою лепту в розвиток нового, тільки зароджується ринку – онлайн телебачення. Більшість програм, які можна подивитися по телевізору в чітко встановлений час, вже транслюються додатково та в мережі Інтернет, даючи користувачам дивитися улюблені ток-шоу у зручний час. Онлайн телевізор сьогодні – це можливість встигнути все і скрізь, не пропустивши нічого.

Google, якому належить відео веб-сайт YouTube, також вніс свою лепту в перевагу онлайну над оффлайном. Водночас корпорація Apple, як повідомляється, планує новий хмарний сервіс онлайн-відео, який, можливо, вже незабаром послужить вагомим аргументом «ЗА» на користь онлайн телебачення.

Що ж, Інтернет атакує, і більшість з нас вже давно стали його заручниками з власної волі. З тим, як стрімко розвиваються технології, складно говорити про те, наскільки частка онлайнового мовлення перевищить звичний нам цифровий формат ТВ.