Головна проблема, з якою стикається тиражування CD на заводі – це часто мала кількість необхідних примірників. При великих тиражах ніяких проблем не виникає – заводські технології відточені до досконалості, і випуск багатотисячних тиражів коштує зовсім недорого. У багатьох же випадках замовлення величезної кількості дублікатів недоцільний, тому постає питання про малому накладі. Це може стати актуальним для ще нерозкрученого виконавця, який не може розраховувати на продаж мільйон альбомів. Дуже важливе питання тиражування дисків і для розсилають доповнення і зміни до баз даних або автоматизованим системам. В останньому випадку великий тираж взагалі не має ніякого сенсу, але до певного часу необхідно виготовити якусь кількість дисків.

Так вартість кожного диска, яка при великих тиражах мізерна, при малих виявляється набагато вище. Найбільш витратною частиною процесу тиражу в заводських умовах є виготовлення матриці – і воно повинно виконуватися незалежно від розміру замовлення. До вартості матриці додається вартість самого диску, поліграфії, самої упаковки та інші витрати.