Реклама в соціальних мережах є досить новим, але вже встигли добре себе зарекомендувати способом залучення цільової аудиторії на сайт. Більше 70% користувачів Інтернет в прямому сенсі слова живуть в соціальних мережах. Тому інформація «від френда», не зважаючи на віртуальність цього світу, зазвичай розглядається як порада, особистий досвід, рекомендація.

Переваг просування сайту в соціальних мережах чимало. Основними з них є:

• Ненав’язливість реклами
• Формування позитивного іміджу Вашого бренду, товарів і послуг
• Впізнаваність Вашого бренду серед користувачів, підвищення довіри до нього
• Формування міцної асоціації Вашого бренду з конкретним товаром або послугою
• Збільшення відвідуваності Вашого сайту цільовою аудиторією
• Збільшення продажів

Саме тому на ринку надання послуг у сфері інтернет-маркетингу дуже популярно сьогодні такий новий вид агентства, як smm агентство. Спеціалізацією подібних структур є саме робота з просування в соціальних мережах. В даному випадку немає рамок і шаблонних схем, тому головне, чим повинні володіти підрядниками, – це ідеями та креативним підходом. В такому випадку рекламна війна буде виграна.