Контекстна реклама вважається одним з найбільш ефективних типів реклами в глобальній мережі Інтернет, яка спрямована на швидке зростання продажів. Ця реклама публікується на сторінках, які є результатом видачі інформації пошукової системи, а також вона з’являється на сайтах-партнерах спеціалізованих систем, показують контекстну рекламу. Подібні контекстні оголошення потрапляють на очі тільки тим Інтернет-користувачам, які ввели пошуковий запит, має пряме і безпосереднє відношення до товарів або послуг.

Важлива особливість контекстної реклами полягає в тому, що оплата її показів здійснюється не з розрахунків за показ певної кількості рекламного оголошення, а тільки за вироблений за нього клік, тобто за безпосередній перехід на сайт потенційного клієнта.