Чим оптимальніше всього можна розважити присутніх на весільному торжестві гостей? Це питання свого часу задають собі практично всі молоді пари, перш ніж зупинитися на тому рішенні, що без тамади на весіллі їм просто не обійтися. Адже в іншому випадку їм буде необхідно взяти всю організацію власного весілля на себе. Кожен професійний ведучий на весілля буде чудово знати всі традиції і обряди російської весілля, а на озброєнні у нього завжди знайдеться кілька каламбурів або оригінальних жартів. Але досить часто молодятам хочеться перетворити власне весілля в щось неординарне і незвичайне, що присутні гості зможуть запам’ятати на багато років.

Якщо Ви вирішили строго витримувати власну весілля згідно певного стилю, то необхідно постійно дотримуватися навіть під час організації викупу нареченої. Цю традицію можна перетворити в ціле театралізоване дійство із запрошеними музикантами чи акторами. Але можна і обмежитися класичним викупом, задіявши своїх родичів і друзів. Перш ніж зайти в будинок до своєї майбутньої нареченої, наречений зобов’язаний виконати всі запропоновані йому завдання. Біля самих дверей до його коханої нареченого будуть чекати подружки нареченої, які будуть йому задавати каверзні питання і всілякі загадки. У результаті всього цього дійства молодята нарешті зустрічаються і наречений дарує нареченій її весільний букет.

Всі функції тамади на ювілей або весілля може без особливих зусиль взяти на себе кращий друг нареченого. Але якщо ж на весіллі буде присутня величезна кількість гостей, то вкрай необхідно в даному випадку скористатися послугами досвідченого ведучого. Він зможе професійно розважати гостей протягом усього вечора і створювати справжні сюрпризи для молодят. Крім професійного ведучого так само можна на весільне торжество запросити танцюристів, фокусників, пародистів та цілі музичні колективи. Обмежувати молодят в даному випадку будуть лише їх фінансові можливості.

Яке ж весілля зможе обійтися без конкурсної програми? Але в даному випадку тамаді не слід забувати про те, що переможцю кожного з конкурсів потрібно буде вручати оригінальні сувеніри, які потрібно продумати і закупити заздалегідь. Для дитячої аудиторії спільно з молодими можна продумати всілякі весільні подарунки, а так само конкурсну програму для юних гостей.

Залежно від місця проведення весільного вечора, прекрасною ідеєю може стати запрошення симфонічного оркестру або ді-джея. Для музичного оформлення молодіжної весілля краще всього підійде саме енергійна музика, під яку можна буде проводити і всю конкурсну програму.