Зробити відомим товар, послугу, компанію можна різними способами. Головне, визначити, якого масштабу повинна бути рекламне просування: в межах міста, області або всієї країни. Як правило, найбільшу ефективність має точкова реклама, тобто орієнтована на певний населений пункт і тут важко знайти який-небудь кращий спосіб доведення комерційної інформації до споживача, ніж розміщення реклами на громадському транспорті.

Зокрема, реклама на маршрутці представляє найбільшу цінність для рекламодавців. Цьому є об’єктивні причини. По-перше, вартість розміщення рекламного модуля невисока, доступна багатьом починаючим компаніям. По-друге, завжди можна визначити тривалість реклами, що демонструється на вулицях міста. По-третє, можна вибрати район, вулиці, де реклама найбільш ефективна. По-четверте, компанія, товар, послуга, які просуває на ринку, швидко отримують популярність, стають, отже, затребуваними у великої кількості споживачів.

Таким чином, реклама на маршрутці є одним із найважливіших кроків у комерційному розвитку компанії, що пропонує товар або послугу.