Сьогодні багато говорять про те, що будь-якого сайту, преследующему комерційні цілі, необхідно просування в пошукових агрегаторах, таких, як Гугл, Яндекс, Рамблер. Так це чи ні, нам допоможе розібратися представник студії https://burashnikov.ru.

Що мається на увазі під поняттям «просування»? Це комплекс заходів, що дозволяють вивести сайт в топ пошукової видачі. Що це дає? Так, дуже багато. Користувач, який потребує, наприклад, у придбанні GPS-навігатора, обов’язково прогляне ті ресурси, які знаходяться на перших позиціях. Як правило, на цих сайтах міститься вся необхідна інформація і сенсу в подальшому перегляді сторінок пошукової видачі відпадає. За статистикою Яндекса, тільки 20% користувачів цікавляться сайтами, які перебувають на нижніх позиціях у видачі. Таким чином, є велика ймовірність того, що дане навігаційний пристрій куплять в тому онлайн-магазині, чий сайт буде перебувати в топі, а це вже є гарантія фінансової стабільності всього комерційного продукту.

Отже, просування сайту є вкрай важливим і вигідним кроком у справі становлення і розвитку бізнесу, що будується в Інтернеті. Однак не тільки бізнес потребує «топовому» просуванні, але й інші ресурси, тематика яких затребувана широкою аудиторією осіб.