Інтернет-простір – це найбільший ринок реклами і маркетингу, який в Росії став розвиватися зовсім недавно. Разом з тим темпи його зростання просто вражають: сьогодні вже важко уявити собі компанію, не представлену в мережі.

Однак створення власного сайту для просування бізнесу ще мало. Його необхідно протиставити сайтів-конкурентів, зайнявши високі позиції в рейтингу тієї чи іншої пошукової системи. Якщо ми говоримо про рунеті, то тут лідируючу позицію поки утримує Яндекс, а на п’яти йому стрімко наступає Google. Тому комплексний підхід включає розкрутку в обох цих системах, але при бажанні можна обмежитися і одним з них.

Просування сайту в Яндексі можна здійснити декількома шляхами. Це і оптимізація сайту, що включає в себе зміни в інтерфейсі і вдосконалення контенту, і розміщення посилань на ресурс у великій кількості джерел, і довела свою ефективність контекстна реклама за допомогою сервісу Яндекс.Директ.

Використання технологій віртуального маркетингу націлене на певну аудиторію, що гарантує максимальний відгук і високу ефективність проведених заходів.