Телемаркетинг (активні продажі по телефону) є одним з найбільш ефективних способів істотно збільшити продажі в короткі терміни. Телемаркетинг по суті є роботою з «холодними клієнтами», які особисто не зверталися за товаром або послугою вашу компанію, але є потенційними клієнтами, виходячи з ряду факторів.

Завдяки чому телемаркетинг стає настільки ефективним інструментом продажів?

По-перше, це пряме спілкування з клієнтами по телефону і отримання зворотного зв’язку. Телефонні продажі – це завжди збір інформації, яка по суті є безцінною. Ви можете дізнатися думку ваших клієнтів, а також людей, які з певних причин не стали ними про ваших товарах або послугах, якості обслуговування. Іноді для успішності вашого бізнесу достатнім виявляється внесення найменшої зміни в споживчі властивості товару або його позиціонування, але про який ви ніколи не дізнаєтеся, не спілкуючись з клієнтами безпосередньо.

По-друге, це можливість формування бази потенційних клієнтів з чітко визначеної цільової аудиторії.

Дані дослідження варто проводити з певною періодичністю, тому безглуздо здійснювати підбір персоналу на постійну основу. Звернувшись до хорошим фахівцям ззовні, ви отримаєте більше переваг і актуальну базу даних, яка дуже стане в нагоді в роботі ваших менеджерів.