Втричі покоління автомобіля Volkswagen Touareg практично не поступається по начинці люксової моделі Porsche Cayenne, але набагато дешевше. А в дизайні Туарег ще краще – ні один позашляховик не викликав своєю зовнішністю такого захоплення. Однак, після перших захоплень, доводиться визнати, що позашляховиком машину можна назвати з натяжкою, оскільки для утримання ринкової ніші культова модель була дещо спрощена для тих, хто їздить переважно на асфальті. Тепер за замовчуванням машина обладнується несиметричним міжосьовим диференціалів, подібно кросовера Audi Q7. Таке ж рішення застосовується і в одноплатформенном люксовому Порше.

І все ж, розробники постаралися врахувати всю свою аудиторію, і не всі версії машини піддали спрощення. Є тут версії і для любителів проїхатися по бездоріжжю. Вони оснащуються пакетом Terrain Tech, в який входить блокування центрального диференціала, що знижує ряд, ходи підвіскою 173 мм (при стандартній комплектації – 157 мм). На першій версії автомобіля все це було в базовій комплектації. Однак, сам дизайн нового авто набагато краще, що вже само по собі змушує покупців вибирати саме його, машина стала більше як в довжину, так і в ширину.