Початок ХХ століття… Корпорація Coca-Cola в рекламних цілях застосовує простий спосіб створення журнальної ілюстрації, перерисовав грайливі фотографії з спокусливими дівчатами. Спосіб не тільки прижився, але і став активно розвиватися. Опубліковані в журналах ілюстрації з привабливими жіночими образами, злегка еротичними, стали користуватися величезним успіхом. Ілюстрації стали друкуватися у вигляді подвійної сторінки, яку можна було вирізати з журналу. Ці вирізки можна було прикріпити до шафі, на стіні у спальні і т. п., а самі зображення стали називатися пін-ап (від англ. to pin up – приколювати).

Пінап до 30-х років склався в цілком сформувався напрям мас-культури в образотворчому мистецтві, переступивши межі США, де він зародився. Пін-ап стали служити прикрасою, «картинками на шафу» в спальнях молоді, в барах, гаражах, казармах, водійських кабінах і т. д. На порозі сексуальної революції 1960-1970-х років невинні образи пін-ап вытеснились більшою неприкрытостью і сексуальною свободою. Цнотливо-елегантні образи основоположника жанру Джила Элвгрена поступилися місцем відверто – чуттєвим дівчатам з глянцевих обкладинок.