Оскільки всім відомо, що «реклама – двигун торгівлі», можна стверджувати, що локомотивом інтернет-реклами є банер, на частку яких припадає майже 80% все рекламної навантаження. Тому створення банерів не повинно бути пущено на самоплив, і не варто думати, що створювати «працюють» банери може будь-який художник, що володіє найпростішими графічними програмами. Для того, щоб банер працював, вже в процесі його створення слід дотримуватися певних правил.

По-перше, ніколи не варто забувати, що банер – це перше враження про компанію, а, як відомо, другого шансу справити хороше враження зазвичай життя не надає. Тобто перше враження настільки міцно, що змінити його практично неможливо – так стверджують психологи. Ось чому так важливо, щоб враження від банера було самим-самим. По-друге, банер повинен ясно відображати суть пропозиції, а не бути просто красивою картинкою. По-третє, банер повинен впливати на глядача, причому позитивно і не обов’язково прямо: адже на банер натискають не завжди, зате бачать його постійно. Тому варто постаратися, щоб банер ні в якому разі не викликав негативних емоцій у глядача.