Трудоголік, алкоголік, шопоголік – ці слова мають не тільки загальний суфікс, зовсім ні. Їх поєднує азарт! Візьмемо, приміром, шопоголіка. У насправді, чим відрізняється звичайний покупець від шопоголіка? Саме наявністю азарту. Що робить звичайний покупець? Він нудно відвідує магазин або магазини, нудно набуває потрібний товар, нудно користується ним. А як надходить в аналогічній ситуації шопоголік – символ сучасної епохи споживання? Правильно! Він повинен випробувати якийсь драйв від того, що набуває той же товар, нехай навіть і не зовсім необхідний у даний момент, але зате по знижці або на розпродажі.

І якщо раніше йому, шопоголіку, треба було з внутрішнім трепетом шукачі обходити магазини в пошуках вигідних, на його погляд, акцій та знижок, то сьогодні все до його послуг завдяки різним сайтам, наприклад, таким, як ShopClub.by. Акції, знижки, розпродаж в Мінську і всієї Білорусі – все під девізом «купуй Вигідно» – ось що пропонує даний ресурс тим, хто бажає бути в курсі всіх вигідних пропозицій і не пропустити розпродаж або нове надходження улюблених брендів в магазинах або торгових центрах. Ті, хто скористається корисною інформацією сайту, згодом можуть поділитися своєю радістю на форумі: нехай брати по шопінгу заздрять!