Якщо ви просуваєте свій інтернет магазин, то ви однозначно знаєте про важливість таких інструментів, як СЕО і контекстна реклама. Розглянемо, які методи просування можна використовувати також:

– Прайс-навігатори

Прайс-навігатори – це спеціальні веб-сайти, на яких користувач може знайти пропозиції різних інтернет-магазинів, що цікавить його товару. Таким чином, покупець може легко і швидко вибрати найкращу ціну, умови доставки і оплати потрібного товару. Найпопулярніший прайс-навігатор в Росії: Яндекс.Маркет, в Україні: Хотлайн.

Медійна реклама

Медійна реклама сьогодні полягає в першу чергу в роботі з банерами, фотографіями і відеороликами. Банери можуть розміщуватися як в пошуковій мережі, так і в тематичній мережі (на окремих веб-сайтах). Реклама по картинках і відео – відносно нове, але стрімко розвивається напрямок, оскільки пошукові системи все частіше представляють ці матеріали в результатах пошуку.

– Копірайтинг

Копірайтинг (copywriting) – це процес створення текстів для розміщення на своєму сайті та на інших веб-ресурсах. Копірайтинг прийнято розділяти на створення «продаючих текстів, мета яких – підштовхнути читача до дії: подзвонити/приїхати/замовити потрібний товар або послугу. Другий напрямок копірайтингу – технічний копірайтинг, розрахований на оптимізацію сторінок сайту під пошукові системи. Існує цілий ряд помилок, які допускають власники веб-сайтів, намагаючись заощадити на копірайтингу.