Парадоксальна ситуація, коли вироби з хутра частіше купують влітку, ніж восени і взимку, пояснюється досить просто. Наприклад, кожен магазин хутряних шапок намагається забезпечити рівень продажів, аналогічний зимового сезону. А як це зробити? Є маса способів. Один з найбільш дієвих – зниження цін в рамках рекламних акцій, які привертають увагу великої кількості споживачів. Багато покупці спеціально чекають приходу літа, щоб придбати потрібну хутряний виріб за менші гроші.

Скільки можна заощадити? Практика показує, що чим більший магазин, тим вище знижки. Найбільш відомі торгові точки пропонують від 20 до 35 відсотків від загальної вартості одиниці товару. У виняткових випадках можна знайти і пропозиції щодо покупок з 40-відсотковою знижкою і навіть більше. Загалом, менеджери магазинів роблять все можливе, щоб товарообіг не тільки зменшувався, а навпаки збільшувався.

Хутряні вироби вигідно купувати влітку ще й з тієї позиції, що вони більш якісні. Справа в тому, що шкурки хутрових звірів, відстріляних в зимовий період, мають більш щільний хутро, який не тільки красивий, але і дуже теплий. Тому в такому одязі можна відмінно себе почувати, навіть перебуваючи за полярним колом.