Дилер в самому звичайному розумінні є посередником між виробником і покупцем. Наприклад, дилер mitsubishi представляє інтереси японської марки в Росії, тобто він поставляє на територію РФ не тільки машини, але і оригінального якості запасні частини і брендові аксесуари до них.

Як правило, офіційні дилери мають свої офіси у великих містах, де широкий споживчий коло. За рахунок прямих поставок авто, ціни на товар близькі до цін виробника. Як правило, різниця становить від 10 до 20 відсотків. Проте офіційні дилери не можуть поширити свої представництва буквально кожне місто. Це створило ґрунт для появи компаній-перекупників, які купують авто у дилера і перепродують його в населеному пункті з невеликою кількістю населення, але вже за набагато більші гроші. Відповідно, покупець переплачує близько 30-40 відсотків, що залежить від моделі і марки машини.

Практика показує, що краще з’їздити в найближче місто, де є офіс офіційного автодилера і придбати транспортний засіб там, ніж брати його у перекупника, який до того ж не може гарантувати виконання своїх зобов’язань за його техобслуговування.